TCSSault2016.reismee.nl

Dag 6

Jos Heuvel is de nieuwe Bergkoning en mag de wisselbokaal mee naar huis nemen. Zijn taktiek is even simpel als geniaal. 'Gewoon blijven plakken en op het laatst voorbij gaan', laat hij met een big smile weten als we weer thuis op de veranda zitten te bieren. Maar doe het maar eens op die kale puist. Ik heb hem boven zien komen juichend maar ook goed versleten. Broer Harrie volgde op bescheiden afstand en kort daarna Harrie Opheij voor de bronzen plak. Klasbakken zijn het, daar waren de paddo's het snel over eens. Trouwens alle Paddo's kwamen boven op eigen kracht. Alle niet wedstrijdrijders sloten vandaag bij de Paddo's aan. Samen met de milde wind en aangename zon zorgde dat voor een onvergetelijke dag. We delen een heerlijke herinnering, inclusief de lonkende blondine in het finishcafe.
De dag begon routineus met de schreeuwende Bob Dylan en de zoetgevooisde Francoise Hardy en toegevoegd scrambled eggs, harde en zacht gekookte eitjes en gebakken met hele dooier of met spek. Zonder bodem komt niemand de MV op. Hulde aan de Reus die dagelijks van een traytje eitjes biodynamische wonderen maakt. Onze huisbakker beneden aan de weg op de splitsing recht tegenover de nougatbakker, ziet ons graag komen. Een formaat aardappelzak stokbrood gaat er per dag doorheen.
De ploeg heeft gedoucht en zit in korte broek de loop der dingen te evalueren. Reutelfleut snijdt bakken groenten en rammelt in de potten met pollepels en gardes. Onze dag kan niet meer stuk maar is nog niet ten einde. Voor meer nieuws...u heurt het morgen wel weer.

Lisette

Bergkoning Jos, gefeliciteerd!
En alle anderen ook gefeliciteerd met het beklimmen van de "kale konten berg"
Een fijne dag morgen!

Groetjes de Brouwertjes.

Linda

Hey boys, allemaal van harte gefeliciteerd met jullie beklimming van de MV ! Jos gefeliciteerd met je nieuwe titel, geniet ervan. Mag jij die mooie beker mee naar huis nemen, past hij wel in de auto? Drink nog een biertje/ wijntje op jullie zeges!
Hartelijke groet, Linda

Arno

...jullie zijn vast nog wakker.
Gefeliciteerd Jos. Een waardige koning. Eindelijk dan toch. Harrie heeft jou toch niet geduuwd? Of wel soms... :-)
Daar moet op gedronken worden.

Geniet van de laatste dag. Tot ziens.
Gr. Arno

Thea en Mirjam

Hey Jos, goed gedaan hoor. Gefeliciteerd!! Je bent natuurlijk, zoals het hoort flink in de watten gelegd.
Groetjes,
Thea en Mirjam

Hey boys,
Hopelijk hebben jullie genoten van jullie laatste ritje vandaag! Het was ietsje langer geworden dan gepland?! Jullie moeten er ook weer even op kunnen teren he.

Fijne avond, gezellige afsluiting en voor morgen:" Bonne route"!
Hartelijke groet,