TCSSault2016.reismee.nl

Dag 5

Dag 5

Plannen zijn gewijzigd. Het is te koud en waait te hard voor de Mont Ventoux. Morgen waarschijnlijk beter weer en dan gaan we allemaal, wedstrijd en spek en bonen. Haasjes gaan vandaag eromheen en de paddo's lummelen wat op en rond de Gorge de la Nes. Alle verloven zijn ingetrokken, zelfs de Reus moet er aan geloven.
Heb ik mooi de kans de dinerkaart van gisteren te onthullen. Daar gaan we; 1e gang Provencaalse tomatensoep, 2e gang Basmatirijst met gesauteerde kip in rijkelijk gekruide saus aangevuld met erwtjes en worteltjes en een hemelse rode bietensalade, 3e gang trifle naar oud Reutelfleuts recept, 4e gang koffie, 5e en tevens slotgang wijn en bier. We konden geen pap meer zeggen. Dat kwam Peter1 goed uit want het palaver over de prijsvraag zou anders nog meer ontspoord zijn. Wat kunnen een zootje volgegeten kerels auwenelen als het nergens over gaat.
Hoe de dag verder verloopt...u heurt het straks en dames bedankt voor jullie fijne reacties ze kunnen niet gemist worden.

Reacties

Reacties

Marijke

goed om te horen dat Rob (reutelfleut) jullie van voldoende energie voorziet om al die klimmen en afdalingen te volbrengen.
geniet er nog maar van, volgende week kookt hij weer in de Kloosterstraat.
Veel plezier en ik hoop dat de wind gaat liggen en de zon blijft schijnen.
groetjes vanuit een bewolkt Helmond.

Friedy

Mijn dinerkaart ziet er zo uit.
1ste gang unne druge witte
2de gang stokbrood mi kruijenbotter
3de gang 3 kirre getrokke buljonsoep
4de gang zurkolstamp
5de gang havermoute pap
6de gang kop gefilterde koffie
Wat zal ik toch genieten.
Ik heurt nog wel hoe de dag verlopen is.
Groetjes vanuit het zonnige Stippent.
Voor straks smakelijk eten.

Linda

Hey boys, mooi ritje om de berg he, precies 108 km! Het is afzien als je de wind tegen hebt, ik weet er alles van.
Nu maar hopen dat de plannen niet weer veranderen, het wordt wel spannend!
Smakelijk eten voor dadelijk, ik weet al wat jullie eten! LEKKER! Andere kok vanavond .
Hartelijke groet,
Linda

Stille Arno

Goede avond mannen.
Ik schat dat op dit moment de lijven zo goed afgevuld zijn dat de meesten niet staan te trappelen op die verdomde steile berg vanuit Bedoin in een spectaculaire tijd te bedwingen.
Voor diegene die dit toch gaan doen: "heel veel succes"!
Voor alle anderen: "geniet van het suporteren".
Ik mis jullie (gezelligheid).
Tot gauw. Groeten uit Helmond.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!