TCSSault2016.reismee.nl

Dag-5 Vervolg

Paddo-rit via Gorges de la Nesque naar uiteindelijk Bedoin. Via enkele terrasjes, dat dan weer wel, het blijft vakantie. Op het uitzichtpunt van de Nesque troffen we een Belgische hekketengel met racefiets in volledige Castelli-outfit. We hebben haar in onze groep opgenomen en uitvoerig gefotografeerd. Leuk te melden dat ook de Haasjes dezelfde dame ontmoetten op hun rondje Mont Ventoux. In haar kielzog een sneue man op eBike waar ze zichtbaar geen last van had. Drie keer raden waar we de rest van de dag over spraken. Op een volgend terras kwam een stel uit Canada Ottawa aan ons tafeltje zitten. Toeren een maand door deze streek. Thuis zijn de wegen te breed en heb je als fietser een extra kwetsbare positie. 'They love it here' en komen beslist terug. In vloeiend Frans bestelden ze koffie met een baguette. Het doet er niet toe waarom je hier bent zolang je er maar bent en het is overal wat.
Ben ik nog verschuldigd de namen van onze deelnemers; Peter 1 en 2, P. Dekkers, H. Opheij, T. Bussel, H. Verhoeven, R. Gosling, T. Coolen, H. en J. Heuvel, H. Hek, A. Brouwers, T. Franken, FJ. Poppel. Zoals bekend doe ik niet aan tussenvoegsels, allemaal maar nodeloos ingewikkeld. Nou is dus iedereen vernoemd in een van de verslagen, ze maakten zich al zorgen. Centrale vraag werd; wat moet ik doen om vermeld te worden. Nou nix dus, maar een beetje opvallen helpt wel.
Plan voor donderdag is allemaal naar de top. Voor sommigen is geestelijke bijstand geregeld. Wedstrijd vanaf Bedoin en supporters vanaf Sault. Terwijl ik dit schrijf word ik voor de zoveelste keer gehinderd door muziek van Armand 'Ben ik temin'. Niet onaardig maar ik ben nu eenmaal verliefd op Francoise Hardy en Bob Dylan, vooral 's-morgens om kwart voor acht en dan keihard uit de speakers onderaan het trappenhuis. Dat is pas wakker worden.
We hebben weer super lekker gegeten, afwas gedaan, fornuis gepoetst en vloer gedweild. Nog wat bieren en klieren en dan naar de mandjes. Hoe het morgen verloopt...heurt u dan wel weer. Intussen blijven wij allert.

Linda

Jullie hebben een knappe hekketengel(?) uitvoerig gefotografeerd, maar waar zijn dan de foto's?
Ik hoop toch wel dat jullie hebben afgesproken dat ze morgen voor jullie uit fietst..., mooi uitzicht en nodigt uit om nog iets harder te trappen! Net zoiets als peperkoek....
Veel succes allemaal!

Linda

Een heel goedemorgen jongens. Het weer is prima, de beentjes zijn goed in vorm.
LAAT DIE KALE BERG EEN POEPIE RUIKEN!
Heel veel succes voor iedereen.
Hartelijke groet.

Hallo mannen,
Het weer is perfect voor de wedstrijd. Het gaat onze mannen (Jos en harrie) zeker lukken. Toevallig kwamen we ze gisteren tegen in Malaucene zodat we ze extra kracht konden geven zodat ze goede prestaties kunnen leveren vandaag. Mannen we zijn benieuwd wie de koning word. Of blijft de keizer aan het roer. Veel succes. Groetjes vanuit Mazan van Thea en Mirjam.

Hallo Jos,
We hadden er vertrouwen in dat het jou ging lukken dit jaar om koning ???? te worden. Laat je maar lekker verwennen Want uiteraard word de koning op handen gedragen.
Fijne dag allemaal,
Groetjes,