TCSSault2016.reismee.nl

Dag-3

De laatsten zijn gearriveerd, ploeg compleet, garen kan op de klos. Mijn eerste dag is fantastisch verlopen. Alle hoge bergen lieten we links liggen en ik mocht in de slipstream van de Reus rijden. Had alleen een luidruchtig geluidje uit zijn frame vergelijkbaar met de kikkerklikker uit de film De Langste Dag. Misschien herinner je het nog: vanachter de heg klonk het klikkergeluid, werd het beantwoord was het je maatje , zo niet hard weglopen en dat is precies wat ik ook had willen doen. Hier liggen de terrasjes nog op dezelfde plaatsen, de koffie en koeken smaken zoals we verwachten en de wegen zijn schoon, heel en vlak. Wat wil een renner nog meer. Er was keuze uit 90km met de zoef-de-haas groep of hetzelfde aantal km met de schildpadden. Ik koos voor de schildpadden, gewoon rustig inrijden, hard omhoog kan altijd nog. Er stond een stralend zonnetje en een stormachtige wind. Nu zitten we luidruchtig na te babbelen van ons copieuse diner. Op tijd in de mandjes en morgen...u heurt het wel weer.

Reacties

Reacties

Linda

Hey boys,

Volgens Hans hebben jullie al enkele kilometers in de beentjes zitten.
Hopelijk laat hij jullie geen extra colletjes fietsen, zoals hij bij mij deed bij col d'Aulan????. Houd hem in de gaten ????.
Zijn jullie bijna toe aan de kale berg? Het weer wordt in ieder geval nog beter bij jullie.
Ik ben vandaag niet verder gekomen dan de vuilnisbak en de kippenkooi!!! Wat een ....weer, vul zelf maar in. Zelfs de dames hebben last van het slechte weer, " de Freule" is in staking, geen eitje vandaag!????.
Ik wens jullie welterusten voor dadelijk en een fijne rit voor morgen.
Hartelijke groet,
Linda

Linda

Hey, mijn smileys zijn vraagtekens geworden! Mogen jullie raden welke er stonden.
Doei doei

Linda

Nog even het volgende boys, ik verwacht morgen toch echt wel foto's te zien!!!

Dorien

Hoi mannen, heel veel plezier bij jullie Mont Ventoux-avontuur.
Ik zal veel aan jullie denken nu ik geveld ben door een onvervalste helmondse rugpijnkwelling! (Laat onze Harry die lavendelolie maar meebrengen, goed voor een rugmassage! Ik kijk er nu al naar uit... Hihi...)

Dorien

En inderdaad, foto's willen we zien!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!